
Przykładem tego typu niszy jest fotografowanie produktów. Jest to nieduża dziedzina szerszej jaką jest fotografia reklamowa (więcej pod adresem).
Czujesz, że masz wątpliwości? (http://www.sklephypo.pl/23-pompy-hydroforowe-z-osprzetem) Więc pragniemy poinformować Cię, że w każdej chwili można do nas pisać. Z radością odpiszemy na każdą wiadomość.
Jak powszechnie wiadomo, firmy przeznaczają wielkie pieniądze na reklamę i na promowanie swoich produktów. Może to być reklama w formie papierowej, magazynów reklamowych, w prasie bądź internecie. W każdej z tych form niezbędna jest fotografia produktu, bo jak mówi stare porzekadło jedno zdjęcie jest warte więcej niż tysiąc słów. Ładna fotografia produktu zwraca uwagę i przedstawia produkt jak dobrze to możliwe. Jest to sposób na powiększenie sprzedaży, dlatego firmy poszukują doświadczonych w temacie fotografów.
Najlukratywniejsze są zlecenia na fotografie produktów od dużych firm, ale na starcie kariery warto zacząć od czegoś łatwiejszego. Z pewnością są małe centra handlowe, które doręczają co weekend gazetki promocyjne. Dobrze tam zgłosić się ze swoją ofertą. Innym pomysłem jest sprawdzenie lokalnych agencji reklamowych i przedstawienie własnego portfolio i umiejętności. Takie agencje przeważnie są otwarte na rozpoczęcie współpracy z młodymi fotografami. To jest możliwość, by właśnie sprzedać się na lokalnym rynku i co ważne – zdobyć doświadczenie. Mając doświadczenie można próbować się przebić dalej.
Fotografia produktów to nie jedyna nisza, popularny jest także np. lookbook . W tym artykule chcieliśmy zwrócić uwagę, że dobrze próbować się wyspecjalizować w konkretnej działalności. Łatwiej i szybciej zostać można ekspertem w konkretnej dziedzinie niż specjalistą od wszystkiego. Aby aby zdobyć ekspercki poziom, należy zacząć od rynku lokalnego i tam zdobywać pierwsze szlify i cenne doświadczenie. Gdy będziemy mieli talent, na pewno zostaniemy zauważeni.