Bo Limity nie istnieją...

Grzybowo na wakacje

Grzybowo to wieś, która nastawiona jest na goszczenie turystów. Ma ku temu najlepsze warunki, gdyż leży ona nieopodal morza. Od morza Grzybowo dzieli jedynie 300 metrów. Grzybowo pensjonaty mogą się poszczycić dużym zainteresowaniem turystów również z racji tego, że niezwykle prosto do niego potrzeć. Znajduje się ono jedynie sześć kilometrów od znanego ośrodka morskiego, jakim jest Kołobrzeg.

Czytaj więcej O tej wersjiGrzybowo na wakacje

Miejskie ciekawe atrakcje turystyczne na ferie!

Wymarzone wolne dni nareszcie przyszły. Nasze pociechy wyczekiwały na ten ostatni dzwonek jak na zbawienie. W końcu pracowały jak najlepiej cały rok. Sumiennie odrabiały prace domowe, pisały klasówki, biły się o najlepsze oceny. Nierzadko także pomagały nam w gospodarstwie domowym. Nie mamy wątpliwości, że należy im się za ten trud nagroda.

Czytaj więcej O tej wersjiMiejskie ciekawe atrakcje turystyczne na ferie!

Dobre miejsce na wakacje – Chorwacja

Chyba każdy z nas marzy o tym by obejrzeć kawałek świata. Podróże zagraniczne są cudowną atrakcją dla ludzi ciekawych innych kultur, dla ludzi chcących poznać historię, interesujące smaki, ciekawych ludzi. Nie trzeba wcale wydawać majątku, by takie marzenia realizować. Dziś biura podróży proponują nam wyprawy w niezwykle fascynujące miejsca, w niezwykle atrakcyjnych cenach. Bardzo popularne od kilku lat są wyjazdy do Chorwacji.

Czytaj więcej O tej wersjiDobre miejsce na wakacje – Chorwacja

Noclegi nad morzem

Urlop nad morzem cały czas wybiera bardzo wielu ludzi. Polskie morze cały czas jest punktem niezwykle atrakcyjnym na urlop pomimo obecnej tendencji do wyjeżdżania za granicę. Aktualnie bowiem coraz więcej ludzi wybiera się do takich krajów jak Egipt czy Tunezja by tam spędzić urlop. Tam jednak czyha na wczasowiczów wiele pułapek. Nieznajomość tamtejszych zwyczajów czy na przykład kuchni prowadzi nierzadko do niezrozumienia i różnorodnych utrudnień. Oprócz tego wycieczki Za granicę są ze swej natury dużo droższe. Tymczasem nie każdemu pasuje upalny klimat zagranicznych wybrzeży. W Polsce z kolei klimat jest zróżnicowany i zazwyczaj korzystny, a wody w morzu przyjemnie chłodne.

Czytaj więcej O tej wersjiNoclegi nad morzem

Zdecyduj się na urlop w naszym kraju

Okres urlopowy już się zaczął. Nie byliśmy w stanie się doczekać tego momentu, kiedy wreszcie można porzucić wszystkie codzienne obowiązki w kąt i oddać się błogiemu lenistwu. W końcu, przez okrągły roku wytrwale pracowaliśmy. W pracy ciągle byliśmy narażeni na ogromny stres. W domu czekały na nas rodzinne problemy. Nigdy nie mamy chwilki, aby właściwie zrelaksować się. Nieustannie gdzieś pędzimy. Jesteśmy zmęczeni i nieustannie rozdrażnieni. Najwyższa pora, aby nareszcie porządnie się zrelaksować w jakimś malowniczym miejscu.

Czytaj więcej O tej wersjiZdecyduj się na urlop w naszym kraju

Zobacz, w jakie miejsce jechać na urlop w kraju

Dokąd wybierasz się na wakacje? Do tropikalnych krajów? A może nęcą cię bliska Słowacja, atrakcje w Niemczech? A czy znasz już nieźle, internauto, Polskę?

Tak wielu Polaków uwielbia jechać za granicę, nie dowiadując się wcześniej dogłębnie, jakie są piękne atrakcje turystyczne w Polsce. A przecież można spędzić urlop taniej i lepiej, zamiast oszczędzać na bilet lotniczy do Francji czy Tunezji. Polska może nie charakteryzuje się wielką powierzchnią, jednak atrakcje turystyczne w Polsce są cudowne i zazwyczaj niedoceniane przez wczasowiczów.

Czytaj więcej O tej wersjiZobacz, w jakie miejsce jechać na urlop w kraju

Wycieczki 2013

Kwartał urlopowy już w pełni, a my nie możemy się już doczekać wspaniałego wyjazdu wakacyjnego. przecież czekamy na niego cały rok. Podczas leniwych, zimowych wieczorów pocieszaliśmy się wspomnieniami z ubiegłorocznego urlopu. Przeglądaliśmy wspaniałe fotografie, na których jesteśmy bardzo zadowoleni z życia. Tegoroczna zima konkretnie dała się nam we znaki, dlatego bardzo wyczekujemy życiodajnych promieni słonecznych.

Czytaj więcej O tej wersjiWycieczki 2013

Dlaczego trzeba zobaczyć Trójmiasto

Krzywy Dom w Sopocie

Autor: Xella Polska Sp. z o.o.
Źródło: Xella Polska Sp. z o.o.
Sezon urlopowy się zbliża. Przez cały rok wyczekujemy na ten wymarzony odpoczynek. Często w pracy wertujemy ulotki agencji turystycznych, marząc o pamiętliwych podróżach. Tylko przyjemna myśl o nadciągającym lecie trzyma nas jeszcze przy życiu. Jeżeli pragniemy odpoczynku nad morzem, pomyślmy o naszym wybrzeżu!

Czytaj więcej O tej wersjiDlaczego trzeba zobaczyć Trójmiasto

Spędź urlop nad polskim morzem

Sopocka plaża

Autor: maciekbor
Źródło: http://www.flickr.com/
Na urlop czekamy z utęsknieniem okrągły rok. Siedząc za biurkiem, myślimy o pięknych chwilach rozleniwienia.Przeważnie upatrujemy siebie na okazałej plaży, w cieniu dorodnej palmy, z przepysznym drinkiem w dłoni. Ta cudowna wizja dodaje nam energii i pozwala dotrwać do wymarzonego urlopy. Tylko w które miejsce tym razem pojechać?

Czytaj więcej O tej wersjiSpędź urlop nad polskim morzem

Szukamy noclegów w Świnoujściu

Świnoujście w okresie letnim nie może narzekać na brak zainteresowania ze strony gości. Do tego kurortu położonego tuż obok granicy polsko-niemieckiej przybywają nie tylko Polacy, ale również nasi zachodni sąsiedzi, którzy cenią sobie tamtejsze plaże jak również i dogodne ceny, które spotykają ich wschodnią granicą. Przystępne ceny a także doskonały standard to ważne argumenty, które przemawiają za zobaczeniem i spędzeniem urlopu właśnie w Świnoujściu.

Czytaj więcej O tej wersjiSzukamy noclegów w Świnoujściu

Grzybowo

Grzybowo to cicha wieś wakacyjna położona w województwie zachodniopomorskim, sześć kilometrów na zachód od Kołobrzegu. Grzybowo jest dosyć specyficznie położone na terenie tzw. depresji grzybowskiej (0, 30 – 1, 00 m p.p.m.) . Grzybowo jest położone w Strefie Chronionego Krajobrazu, gdzie obowiązują zasady Strefy Ochrony Uzdrowiskowej.

Czytaj więcej O tej wersjiGrzybowo

Wycieczka w góry

Podróże z dzieckiem

Autor: FuturePR
Źródło: FuturePR
Na wczasy czekamy okrągły rok. Rozmyślamy o dalekich zakątkach świata. Niestety, przez to, że ograniczają nas pieniądze lub czas, zazwyczaj sięgamy po popularne oferty. Przeważnie przewodzi wieczny Egipt, Włochy, Hiszpania, czy Grecja. Wypróbowaliśmy te miejsca oraz mamy świadomość, że przeżyjemy w tych miejscach udany wypoczynek.

Czytaj więcej O tej wersjiWycieczka w góry

Sprawdzone wakacje nad Bałtykiem

Słońce zaczyna przygrzewać co raz bardziej, najwyższy czas pomyśleć o tegorocznym urlopie. Rzecz jasna, jeżeli pragnęliśmy pojechać w jakieś modne miejsce, należało zarezerwować noclegi jeszcze zimą. Wbrew obiegowej opinii, dużo Polaków jeździ na rodzinne wczasy, dlatego jeżeli jeszcze nie zdecydowaliśmy się na nic, możemy mieć problem z noclegiem.

Czytaj więcej O tej wersjiSprawdzone wakacje nad Bałtykiem

Władysławowo, to miejscowość, jaka zlokalizowana jest bezpośrednio przy morzu Bałtyckim. Jest to więc miejsce, do jakiego rokrocznie przybywa duża liczba turystów, którzy korzystają z usług miejscowych przedsiębiorców w postaci miejsc noclegowych, czy też innych usług. Jest to jednak miasto niesamowicie atrakcyjne pod wieloma różnymi względami.

Czytaj więcej O tej wersjiWładysławowo- ładna nadmorska lokalizacja, do której polecamy przyjechać się na wakacje